Pagina's

donderdag 14 april 2016

Safari


 

Hallo allemaal, 
Vandaag weer een scrappie om te laten zien. Een van een heerlijk dagje safari park Beekse bergen. Dante is gek op wilde dieren en aangezien we vaak  in blijdorp komen ben ik stansjes van dieren gaan sparen. En  Noor en Joy!Crafts hebben er heel wat.


De prachtige embossings  folders van Crafters Compagnion  zijn zo mooi, hier onder de foto heb ik de hout print gebruikten m  afgescheurd als plankjes.


Het papierwat ik gebruikt heb is faiding colors van Noor! Design.

 De grasrand heb ik uit wit cardstock gestanst en opkleur gemaakt met distress inkt. Dit heb ik ook gedaan met de wilde dieren.



Deze kun je uiteraard bestellen in de winkel door even eenmailtje te sturen.



Het autootje uit de wedding collectie heb ik een beetje aagepast en er zo een safari auto van gemaakt.

 

De journaling heb ik geprint op cardstock en in reepjes gesneden, zo blijft het verhaal bewaard voor als Dante  groot is.



Fijne dag en tot de volgende keer! 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: