Pagina's

donderdag 28 april 2016

Noor! & Zo Workshopdag - PanPastel

Hallo allemaal,

Dit is de kaart van die ik als voorbeeld heb gemaakt voor de PanPastel workshop. Het is een techniek die ze ook wel Bokeh noemen. Hoe dat in z`n werk gaat kun je dus, samen met nog allerlei andere technieken leren op de PanPastel workshopdag op vrijdag 27 mei.

Je neemt deze dag maar liefst deel aan 6 workshops met dit prachtige medium. Het zijn allemaal verschillende technieken.


Het beloofd weer een hele gezellige dag te worden.  En als ik alle projecten zie die je die dag nog kan maken, dan is dit zeker een dag om niet te missen en je PanPastel weer uit de kast te halen. Want ik hoor heel vaak, ik heb het wel, maar doe er niks mee. En dat is iets wat ik erg zonde vind. Het is prachtig spul om mee te werken.

Vrijdag 27 Mei 2016 - 1.001 mogelijkheden met PanPastel

Dus geef je nog snel op en wie weet tot dan, Opgeven kan door p de onderstaande flyer te klikken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten