Pagina's

dinsdag 26 april 2016

Workshop Kaart Technieken

Hoi Allemaal,

Ik ben weer eens lekker aan de slag gegaan met het designpapier van het blok Budding Spring 6011/0314. Een heerlijk blok met allemaal vrolijke papiertjes. Echt het voorjaars gevoel.


Ik heb als basis een kado envelop van Dutch Doobadoo genomen. 

6011/0314 Paper Bloc Budding Spring

Deze nagetekend en uitgeknipt op cardstock. Daarna ben ik de layout gaan maken met het designpapier.




Alle randen van het designpapier heb ik bewerkt met een paper distresser en inkt. Ik heb hier voor Memento inkt Bamboo leaves gebruikt. Dat maakt het samen een mooi geheel.


Rondom het plaatje heb ik de Postage Stempeltjes van Noor! gestempeld met set 6410/0025. Met dezelfde kleur inkt. Dan is het plaatje niet zo wit, dat vind ik wel mooi,

6410/0025 Sending Messages Postcard accessoires

Aan de linker kant heb ik bloementoef gemaakt. Want een kaart zonder bloemen en vlinders dat kan eigenlijk niet...


Rechts onderin heb ik een tekst stempel uit set 6410/0005 gebruikt. Deze staat bestaat uit allemaal Nederlandse stempels. Voor elke gelegenheid zit er wel wat bij! 


Zoals ik eerder al zei mogen vlinders 6002/0390 ook niet ontbreken en ook de schattige libelle 6003/0036. Ik vind die zo leuk op je kaart er bij staan. Een pareltje er op en klaar.

6003/0036 Vintage Flourishes Libelles (2st)

Op zaterdag 2 juli geef ik een workshop "Kaart Technieken". Dit is een nieuwe workshop op veler verzoek. Ik ga jullie de grondbeginselen uitleggen van het kaarten maken. Dus hoe kies je de juiste kleuren bij elkaar, en hoe bouw je een scrapkaart op. We maken deze dag 3 complete projecten. Voor ieder project zal ik een andere kaarttechniek toepassen en uitleggen.

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Er zijn nog 2 plekjes vrij dus lijkt het je leuk? Geef je dan op via de "reseveer hier" afbeelding.

Dat was het weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en tot de volgende keer!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: