Pagina's

woensdag 13 april 2016

Zwanger!

Voor de sketch challenge#11 van Noor&Zo voor de maand april heb ik een voorbeeld gemaakt met de leuke Create and Celebrate set van de laatste keer. Je kunt nog meedoen met de challenge en dan maak je iets volgens bijgaande sketch!


  Ik heb de tag mal van Dutch Doobadoo gebruikt voor het bruine en witte cardstock plus het designpapier. 


Een mooie bloementoef met de floral flourishes stansen, rolroosjes en de takjes stansen.


De hele mooie Noor mal als lijstje om de foto heen uit het everyday blokje van Paper & Pictures. Onder het plaatje nog ribbelkarton.
  

En onder de foto heb ik de mooie stans uit de Celebrate set gebruikt en uit wit cardstock gestanst. Daaronder de titel op de leuke labelstans van Joycraft die je op 3 formaten kunt uitstansen. En het alfabet stansje heb ik gebruikt voor de titel  Zwanger, Gefeliciteerd!


Dit was mijn bijdrage aan de sketch challenge voor deze maand. Het zou leuk zijn als je ook mee deed en je project plaatst. Ben benieuwd wat jij ervan maakt!

470.713.136 Dutch Shape Art XL Tag (A4)

Ik wens je verder nog een fijne dag!
Lieve groetjes 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




1 opmerking: