Pagina's

donderdag 28 april 2016

Liefs uit Holland

Bijgaande kaart heb ik gemaakt voor het blog van Noor & Zo. Bijna alle stansen die op de kaart zitten zijn van Joy!crafts en Noor! Design.  

De kaart begon met de leuke strikjes stans van Joy!crafts. Deze had ik op de beurs gekocht en in het oranje is het meteen in de goede holland sfeer.


 De stempel is van Noor! Design en deze heb ik ingekleurd met de nieuwe winsor&newton brushmarkers. Ik ben nog druk aan het oefenen met inkleuren maar je moet ergens beginnen. En alcohol makers vind ik dan best nog moeilijk. PanPastel kun je nog weggummen.


De tulpenstans is van Craft Emotions met hun mooie poppy's collectie. Deze heb ik daarna een glitterlaagje gegeven met de Wink of Stella brusmarker.


 De ballonetjes is een stans van Joycraft en heb ik rood, wit, blauw gemaakt.



Ik vind het zelf een erg gezellig en vrolijk kaartje geworden en was zelf verrast met het resultaat gezien ik in het begin niet wist wat ik moest maken.


Ik hoop dat iedereen een gezellige Koningsdag heeft gehad met de rommelmarkten en oranje tompoezen. Hoewel het weer niet al te best was.

6410/0352 Let's Party Stempel Meisje met muts

Vandaag heb ik een workshop in Waspik bij Noor & Zo gegeven op de gezellige A la Carte workhopsdag. Het was ontzettend leuk en erg gezellig om iedereen weer te zien!!

Ik wens je een fijn weekend. Veel knutselplezier!
Lieve groetjes


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten