Pagina's

donderdag 21 april 2016

Hiep Hiep Hoera

Hallo,
Vandaag weer eens een kaartje. In de winkel hebben we leuke nieuwe stempeltjes van Crafters Companion  binnen en deze kon ik als jongens mamma niet laten liggen. Het papier wat ik gebruikt heb is uit het paas blok van Noor! Design, ik vind daar zulk leuk papier in zitten wat super goed te gebruiken is voor jongens kaartjes.


Achter mijn ingekleurde afdrukje heb ik de Noor! Design Vieuwmaster mal gebruikt in het zwart voor een stoer effect! Bij de vieuwmaster mal is ook de filmstrip leuk te gebruiken. ook weer zo,n tijdloze mal die eigelijk niet in je collectie mag ontbreken.

6002/0451 Blauwe mal Viewmaster
Door je afdrukje te matten op kraft met een randje van de No end Borders is het net alsof  het uit een
notitie boekje komt.

Wat ben ik fan van de gladde rolroos van Noor! design zeg. ook op een jongens kaartje zijn ze te gebruiken, ik vind ze best stoer! Een takje eronderen een mooie tekst op een Noor banner en je kaartje is klaar.

6002/0473 Floral Flourishes Roll up roses

Verder wil ik je nog even laten weten dat ik het gave afdrukje ingekleurd heb met de Crafter's Companion AquaBlend potloden. Met deze potloden geef ik op 13 mei een workshop. Dus lijkt het leuk om deze potloden eens uit te proberen. Reservier dan via onderstaande link.

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier



Wie weet zie ik je dan en leg je alles uit over deze geweldige potloden!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten