Pagina's

vrijdag 1 april 2016

Noor! & Zo Sketch Challenge #11

Vandaag start de maand april dus starten we bij Noor! & Zo ook met een nieuwe challenge. We hopen dat het weer net zo'n succes word al afgelopen maand!

Dit wordt de sketch voor de maand april: 

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind april 2016 door een foto van je creatie inclusief je naam te plaatsen onderaan dit bericht bij Mr. Linky. Heb je geen blog dan mag het project e-mailen naar joyce.martens@noortje-design.nl.

Het Noor & Zo team heeft natuurlijk voorbeelden gemaakt met deze sketch om jullie te inspireren:


Corry

Vera

We hebben aan deze challenge natuurlijk ook een leuke prijs verbonden, wat dat is blijft een leuke verrassing. We kiezen de winnaar met random.

We hopen dat jullie allemaal massaal mee gaan doen. Heel veel plezier en succes met het maken van een kaartje met deze sketch.



5 opmerkingen:

  1. mijn kaart per ongeluk 2 x gelinkt.. kan ik dit verwijderen? groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch weer hoor. Ik heb mijn kaart erbij gezet!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is de uitslag al bekend of heb ik iets gemist.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de uitslag ook nog niet gezien Nicolette.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen