Pagina's

woensdag 27 april 2016

Noor! Design Demo - Nieuwe Noortjes


Hallo allemaal,

vandaag is het koningsdag, wij maken er een extra feestelijke dag van, want vanaf deze dag ligt de nieuwe Noor collectie weer in de winkel.


Ik mag vandaag  een demo geven met de aller nieuwste Noortjes bij Noor & Zo in Waspik. Wat dacht je van dat leuke treintje ter uitbreiding van de baby collectie, dat schattige foto frame en niet te vergeten de lavendel. Maar ik als echte vintage fan ben echt razend enthousiast over de nieuwe blauwe mallen, geweldig toch die gave bloemenrand en die nieuwe vierkante mal. 


Ook deze kaart neem ik mee, de basis heb ik gemaakt met blauw en creme kleurig cardstock, in het creme kleurige heb ik wat gaatjes geprikt voor een echte vintage look. Het designpapier heb ik met een tool van Tim Holz oud gemaakt en be-inkt met distress inkt vintage photo.


Hier zie je de prachtige nieuwe mal van Noor design. ik heb uitgestanst uit wit papier met een metalic glans laagje voor net even dat beetje extra.Daarna heb ik hem op blauw cardstock geplakt en met een klein randje uitgeknipt.


Afgewerkt met wat mooie bloemen en pareltjes.


Hopelijk heb ik jullie weer mogen inspireren en misschien zie ik jullie vandaag op koningsdag bij Noor en Zo in Waspik tijdens de demo.

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: