Pagina's

zondag 24 april 2016

Little present


Alles kun je gebruiken voor onze hobby. Zo kijk ik dus naar alles en beslis aan de hand van ideeën of ik het weggooi of dat ik er iets leuks mee ga maken. 


In dit geval van het 'grote' luciferdoosje kreeg ik meteen het idee om het te pimpen voor een cadeautje.


Het doosje heb ik beplakt met het prachtige papierblok 'Floral' . De randjes heb ik ruw gemaakt met een distresser.




In het doosje kun je van alles stoppen, hier heb ik er een paar geurkaarsjes in gedaan. Maar je kunt er ook heel goed een cadeaukaart in doen. Op de bodem heb ik ook een stukje design papier geplakt.



Het afdrukje van Penny Black heb ik ingekleurd met de Brushmarkers van Winsor & Newton. Ben je nieuwsgierig naar hoe ze kleuren, we geven diverse demo's en workshops in de winkel zodat je ze kan proberen.


Om het doosje te versieren heb ik de rolroosjes gebruikt, met daarin een pareltje en blaadjes erachter. De banner stans van Noor! Design heb ik afgeknipt.


Op de banner heb ik de leuke tekst xxx-jes gebruikt deze komt uit de stempel set van Noor! Design nr. 6410/0010. Deze heb ik gestempeld met Versamark en vervolgens met embossingpoeder erop gedaan en verhit.


Fijne zondag!
Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).



4 opmerkingen: