Pagina's

woensdag 4 november 2020

Fabelachtig en wonderachtig Jaar!


Hallo allemaal,

Heel hobbyland zit al in de magische kerstsferen. Altijd weer een ontzettend leuke tijd om creaties te maken. Er komen de laatste tijd ook zoveel onwijs toffe nieuwe producten uit, zo moeilijk om hieruit een keuze te moeten maken!



De basis komt van een Dutch Doobadoo-stencil en deze haalde ik 2x uit wit cardstock, waarbij ik bij de ene het middenkader eruit heb gesneden en bij de ander dit heb laten zitten. 



Het designpapier dat ik gebruikt heb, komt van de schitterende sr@p papierset van Noor! Design, "Silver Bells". Deze papierset heeft zulke onwijs gave kleurtjes en patroontjes, echt heel erg tof!! Ook zit er een vel met knipplaatjes in, die natuurlijk weer perfect matchen met de kleuren en dessins.



Als eerste ben ik aan het werk gegaan met het cardstock-gedeelte waarbij het middengedeelte er nog in zit. Dit middengedeelte heb ik bekleed met designpapier met een prachtige donkere achtergrond, wat zich perfect leent als een donkere sterrenhemel. Uit het knipvel wat bij de papierset zit, knipte ik uit een mooie maan uit, met daarop mooie bloemen en takjes. 



Op deze maan maakte ik aan de achterkant een dun visdraadje vast en plakte deze op het 2e cardstock- gedeelte waar het middenkader eruit was gesneden. Door het hele dunne visdraad, lijkt het net alsof de maan zweeft in de donkere sterrenhemel. Op de donkere achtergrond verwerkte ik nog een paar witte ijskristallen die ik met een stans uit de Silent Night-serie van Noor! Design haalde. Hierna plakte ik de 2 cardstock-basissen op elkaar.


Aan de voorkant van de creatie voorzag ik het cardstock ook met het schitterende designpapier en langs de gehele bovenkant verwerkte ik een mooie ijspegel-randstans van Noor! Design.


Aan de linkerkant maakte ik een winters tafereeltje met de knipplaatjes die bij in de papierset zitten. 


Op het middengedeelte natuurlijk het venster met de zwevende maan en de leuke kerstbelletjes van Noor! Design.


Aan de rechterkant creƫerde ik een mooi winters tafereeltje van 2 verschillende kerstbomen en 2 herten, ook deze komen van Noor! Design. Deze bewerkte ik met spetters uit de Molotov-marker.


Verder verwerkte ik stempels aan beide zijkanten van de creatie, uit de toffe stempelset van Bella Lulu.
 

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie. Bedankt weer voor het langskomen!

Lieve groetjes
Gerlinde

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

               

                                                        

2 opmerkingen: