Pagina's

dinsdag 24 november 2020

Xmas

  Hallo bloglezers.

Vandaag laat ik jullie zien hoe ik een aantal kerstkaarten gemaakt heb.

Deze combinatie van kleuren blijft favoriet voor mij wat betreft kerstkaarten.


De achtergrond van deze kaarten heb ik gemaakt met een mask, de gelli plate, acrylverf en goudkleurige inkt.

  


Langs de afdruk van de gelli plate heb ik met kroontjespen en goudkleurige inkt een lijn getrokken.


Op de kaarten heb ik diverse stansen van Noor Design gebruikt. Op de foto's zie je ook de nummers van de verschillende stansen staan.

    

Deze stempel zie je ook terug op een van de kerstkaarten.


Drie verschillende kaarten, met een zelfde achtergrond. Er ligt nog 1 achtergrond klaar om nog wat mee te gaan doen.

Leuk dat je weer hier kwam kijken. Tot een volgende keer.

Groeten Hanny

1 opmerking: