Pagina's

woensdag 11 november 2020

Speciaal voor Jou

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer eens wat anders dan een kerstcreatie laten zien. Ik zou het bijna vergeten om nog met de prachtige herfstspulletjes aan het werk te gaan, tussen alle drukte van de kerstcreaties door.


De herfst vind ik altijd een schitterend seizoen, de natuur veranderd in een schitterend kleurenpallet en 's avonds de gezelligheid thuis met kaarsjes aan, enzovoort. Ook wat knutselen betreft vind ik het geweldig om met allerlei kleuren en materialen aan het werk te gaan.


De basis van de creatie heb ik uit kraft cardstock gehaald, deze kleur vind ik echt het mooiste bij herfstcreaties uitkomen. 
Het designpapier dat ik heb gebruikt komt van Bella Lulu, "Herfstfeest". Deze set heeft prachtige kleuren en dessins. Verder zitten er onwijs leuke knipplaatjes en labels en buttons bij deze papierset.


Het patroon heb ik van het blog van Noor! Design gehaald, deze is ooit gemaakt voor een challenge. Het is een onwijs leuk en ook heel eenvoudig om te maken. En voor iedere gelegenheid is er wat mee te bedenken. 
 


De randen van het cardstock en designpapier heb ik met de paperdistresser en inkt bewerkt. Langs de schuine kanten verwerkte ik een randpons van Vaessen Creative die ik uit designpapier ponste.


Bij het kaartje binnen in de creatie maakte ik aan de achterkant een pocket waarin ik een label verwerkte, die ik met een Vaessen Creative labelpons maakte, waar ik wat persoonlijks voor de ontvanger kan schrijven.
 


Verder verwerkte ik een heel aantal knipplaatjes uit de papierset en een stempel uit een set van Marianne Design. Ook gebruikte ik de "Nesting dies" van Bella Lulu waarop ik een stempel uit een geweldige clearstampset van Bella Lulu stempelde.

  

Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze kaart. Bedankt weer voor het langskomen op mijn blog!


Groetjes Gerlinde

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  






2 opmerkingen: