Pagina's

woensdag 18 november 2020

Kerstgroet

 Hoi allemaal,



Vandaag wil ik jullie een leuk mini (kerst)album laten zien, die ik onlangs maakte.
 


De basis komt van een Dutch Doobadoo-stencil en heb ik uit zwart gehaald. 


Momenteel vind ik het geweldig om met zwart cardstock te werken, het gekleurde designpapier knalt er dan lekker uit.


Het designpapier dat ik heb gebruikt is van Bella Lulu, "Winterpret". Deze papierset heeft ontzettend vrolijke kleurtjes en fantastisch gave printjes! Ook zitten er een aantal labels en buttons bij en leuke knipplaatjes die je weer op je creatie kan gaan verwerken.



Bij de sluiting verwerkte ik een magneetje tussen het cardstock en designpapier, zodat het mini-albumpje niet altijd half openstaat, maar mooi sluit.


Verder maakte ik binnenin het albumpje een aantal pockets, waar leuke minikaartjes of labeltjes in verwerkt kunnen worden. 


Ook gebruikte ik wat tekstjes en plaatjes uit het onwijs toffe Bella Lulu-knipvel "Social Distancing", die ik op de gave "Nesting dies" van Bella Lulu verwerkte.




Voor om het mini-albumpje heen, maakte ik een klein doosje, waarin je het albumpje leuk in kunt doen en dan kado kunt doen met kerst, maar ook natuurlijk met andere gelegenheden. 
In de pockets kun je ook bijvoorbeeld bankbiljetten stoppen of kaartjes met leuke tekststempels erop.

Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie.  

Lieve groetjes,
Gerlinde

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)








1 opmerking: