Pagina's

donderdag 12 november 2020

Kiekeboe

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie een lay-out laten zien. Natuurlijk ben ik zoals jullie van me gewend zijn begonnen op een wit vel. Ik heb hem rustig gehouden om ook echt de nadruk te leggen op de foto's die met een shoot van Corina van Holstein gemaakt zijn. 


Het begin start achter het naaimachine. Evenwijdige lijnen naaien.


 Langs de lijnen staat de Mask Art Mandala met bloem 470.715.624. Daarop komen de Notebook circles 6002/1515.


6002/1515


De  kleine blaadjes krijgen een plekje langs een gestikte lijn. Zo komt het zwart van de tekst weer terug in een diagonale lijn. 


6002/1490


Deze maand is de Guirlande uitgekomen. Die miste ik op deze layout. Iets sierlijks. Wauw wat is ie mooi! Met een extra glimmertje.


6002/1489

Dank jullie wel voor het langskomen en tot een volgende keer!




1 opmerking: