Pagina's

donderdag 29 april 2021

Gefeliciteerd Maatje


Hallo Allemaal,

Ik ben aan de slag gegaan met het Bella Lulu knipvel Ahoy! Ik heb er dit keer een 'gewoon' vierkant kaartje van gemaakt. Ik zet de gebruikte materialen onderaan het blog op een rijtje.


Ik ben begonnen met een achtergrond te maken. Ik heb hiervoor een stuk watercolor papier uitgesneden. Deze heb ik bewerkt met 2 kleuren Harmony Water reactieve inkten. Ik heb het inktkussen op mijn craftsheet gedrukt en daar wat water opgespoten. Nu mijn watercolor papier er doorheen gehaald. Dit heb ik met de heattool droog geblazen en daarna met de 2e kleur hetzelfde gedaan. Zo ontstaat er een beetje een zee effect. Daarna heb ik mijn mask stencil gepakt en over de gekleurde achtergrond met witte structuur pasta nog een beetje effect aan gebracht.


De stempels die ik heb gebruikt zijn de nieuwe stempels Gefeliciteerd.



Nu heb ik een cirkel uitgestanst in blauw en wit cardstock in 2 opeen volgende maten. Daarop het super leuke plaatje uit het Bella Lulu knipvel Ahoy geplakt. En natuurlijk afgewerkt met wat zeewier takjes, tilantia en schelpjes. 


Zo heb je dus in een handomdraai een gezellig verjaardags kaartje gemaakt.



Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren met mijn kaartje. Bedankt voor het lezen en tot een volgende blog.

Creatieve Groet,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)












Geen opmerkingen:

Een reactie posten