Pagina's

zaterdag 3 april 2021

Geniet



 Met deze blog wil ik jullie een vrolijke voorjaarskaart laten zien. Het is een slimline-model geworden, deze zijn helemaal hot momenteel.



Het is ook een erg leuk modelletje om even "vlot" een kaart te willen maken.



De basis van deze creatie heb ik gemaakt met een stansmallenset van Marianne Design. De basisstansen zijn voorzien van een stiksteek- of schulprandje en verder zitten er andere stansjes bij voor kadertjes en banners.



Het designpapier dat ik voor deze creatie heb gebruikt komt uit de waanzinnig gave Crafty Kit XL "Happy Spring" van Dutch Doobadoo. In deze kit zit ontzettend tof designpapier op scrapformaat, een bijpassend stansvel en een heel erg gaaf stencil om een onwijs leuk doosje mee te maken. Het papier heeft heerlijke lichte en vrolijke voorjaarskleurtjes en designs, wauw om vrolijk van te worden!



Nadat ik de basis van verschillende matlaagjes uit zwart cardstock en designpappier had gehaald, ging ik kadertjes stansen met daarachter toffe printjes uit het designpapier en een leuke stempel van Bella Lulu. Verder gebruikte ik een heel aantal uitdrukplaatjes uit het stansvel wat bij in de Crafty kit zit en ik stanste wat voorjaarsbloemetjes uit met wat oudere stansjes van Noor! Design en Marianne Design.



In korte tijd heb je zo een onwijs leuk kaartje gemaakt! Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie.

Lieve groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten