Pagina's

dinsdag 6 april 2021

Hoera jij bent jarig


Hoi lieve allemaal,

Vandaag weer een slimline-kaart op mijn blog. Slimline-kaarten zijn helemaal hot momenteel en zo ontzettend leuk om te maken.



En heel handig, door de beperkte ruimte heb je de creaties veelal snel klaar, ideaal dus als je op het laatst moment nog een kaart moet maken.




Voor de basis maakte ik gebruikt van de slimline-mal van Marianne Design. Deze mal is erg tof door het stiksteek- en schulprandje, het geeft de kaart weer net iets extra's. Het gebruikte designpapier is al wat ouder en helaas niet meer verkrijgbaar, maar komt van Noor! Design, "Springs Arrival". 


Bij het designpapier is een labelvellenset (nog wel) verkrijgbaar, waarin heel veel kleine kaartjes, labels, postcards en bingokaartjes zitten. Ook zit er een heel erg tof vel papier in met allemaal perfect bij het designpapier matchende knipplaatjes.



Aan de linkerkant zat, in het designpapier, het prachtige design met de takjes en de vogeltjes in het vogelkooitje. Uit de knipplaatjes verwerkte ik hier nog wat extra takjes en bloemetjes, voor wat meer diepte. Bovenaan een leuke tekststempel uit een toffe set van Marianne Design en wat vogeltjes erbij.


Aan de rechterkant maakte ik een schudvenster, met daarachter een leuke tekststempel uit een set van Bella Lulu. Achter het schudvenster verwerkte ik het onwijs toffe stuctape van Noor! Design.



 Verder wat uitgestanste takjes en knipplaatjes uit het labelvellenset.



Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze slimline-kaart.

Veel liefs


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

  1. Prachtige kaart. Ik vind ook de slimline kaarten geweldig om te maken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen