Pagina's

zaterdag 24 april 2021

Voor Jou

Hoi lieve allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer een slimline-creatie laten zien, maar deze keer heb ik er als het ware een mini-boekje van gemaakt.


Voor de basis gebruikte ik een onwijs toffe stansmal van Carlijn Design en deze haalde ik uit wit cardstock. Het designpapier dat ik heb gebruikt komt van een oudere set van Noor! Design, "Country Garden".  Ik stanste de grootste maat 2x uit wit cardstock, 1x voor de voorkant en 1x voor de achterkant. Aan beide zijden van dit cardstock maakte ik 2 matlagen van designpapier. Om er een "boekje" van te maken, bevestigde ik een rug van wit cardstock tussen de voor- en achterkant. In deze rug maakte ik aan de binnenkant een soort van plooi, waaraan ik de binnenpagina vast heb kunnen maken.


De binnenpagina maakte ik van wit cardstock, waar ik ook de stans van Carlijn Design voor heb gebruikt, maar dan 1 maat kleiner dan waar ik de voor- en achterkant mee stanste. Ik stanste dit 2x uit en lijmde de beide delen elk aan een kant aan de "plooi" die ik in de rug van het boekje heb gemaakt. Daarna lijmde ik de delen verder vast (met de ruggen) aan elkaar. Op deze binnenpagina maakte ik 1 matlaag van designpapier en aan beide kanten. Het boekje kan gesloten worden door een lintje wat ik tussen het cardstock en het designpapier heb verwerkt.


Op de voorkant van het boekje verwerkte ik een schitterende blauwe mal van Noor! Design, waarin ik een tof plaatje uit mijn eigen voorraad verwerkte. Verder verwerkte ik hier een mooie bloementoef met takjes en en bloemen van Noor! Design.


Zowel op de voorkant als aan de binnenkant verwerkte ik veel knipelementjes die uit een labelset komen, die bij het designpapier hoort. Ook verwerkte ik een bingokaartje, labels en buttons uit deze labelset op de creatie.





Verder maakte ik 3 pockets in het boekje, waarin labels en een kado-kaart verwerkt zijn. De kado-kaart heb ik in een hoesje verwerkt, die ik maakte van designpapier.







Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie.
Veel liefs 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




1 opmerking: