Pagina's

zaterdag 26 juni 2021

Bella Luli Challenge - Juni


Het is alweer juni, dat wilt dus zeggen dat er ook weer een nieuwe challenge van Noor & Zo gestart is. 


Deze keer is het deze sketch challenge.


Ik heb een hele korte blog geschreven om jullie te laten zien met welke materialen ik deze challenge heb gemaakt.  Het Bella Lulu knipvel wat deze keer in de spotlight staat is het onlangs uitgekomen "Feestje". 


Ik heb ervoor gekozen om de basis met kraft cardstock te maken. Daarnaast heb ik als design papier "Zonnestralen" van Bella Lulu gebruikt. Ik heb het binnenste rechthoekje nog een keer extra met kraft cardstock gemat zodat het licht blauwe designpapier iets meer afsteekt.


De blauwe takjes heb ik gemaakt met de stansmallen van Carlijn Design van "Boeketje". Ik heb er wat accenten met de Pearlpen wit van Dutch Doobadoo op aanbracht wat gedoodled met de witte Gelly roll. 


Het witte cirkeltje heb ik uitgestanst met de cirkel in de Slimline snijmal 1538 van Marianne Design. 

Het was een hele korte blog maar hopelijk genoeg om te inspireren. Veel craft-fun.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

    


1 opmerking: