Pagina's

zondag 13 juni 2021

Welkom

Hallo Allemaal,

Vandaag een geboorte kaartje van mij op het blog. Het was lang geleden dat ik een geboorte kaart kon maken, dus dat was wel weer erg leuk om te doen! Zoals jullie van mij gewend zijn is het wel weer een clean and simple kaartje geworden.


Het plaatje van de lieve luiaard komt uit een Dutch Doobadoo slimline kit 473.005.006. Ik vond hem er zo leuk bij passen.


Voor de basis van de kaart heb ik gebruik gemaakt van een slimline mal van Carlijn Design. In die mal zitten ook leuke vormpjes zoals de sterren die je op mijn kaart terug vindt. Ik heb er een shaker van gemaakt.


De leuke kleertjes aan het waslijntje zijn van Marianne Design CR1502. Ook het papier dat ik gebruikt heb is van Marianne Design PB7058.


 Ik zet onderaan mijn blog alle gebruikte materialen even op een rijtje.


Hoe leuk is het om er een gepersonaliseerde envelop bij te maken?! Ik vind dat geweldig. De envelop komt uit de Dutch Doobadoo Crafty Kit XL 473.005.005. Zoals je ziet is hij ook heel handig te gebruiken bij de slimline mallen van Carlijn design.


De envelop het ik beplakt met 1 van de  delen van de slimline mal van Carlijn design en de rechthoeken zijn nesting dies van Craft Emotions.



Om het geheel compleet te maken heb ik er nog een gepersonaliseerd knuffeldoekje bij gemaakt.




Ik hoop dat ik jullie hiermee wat inspiratie heb kunnen geven. Bedankt voor het lezen en tot een volgende blog!

Creatieve groet,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)







 





2 opmerkingen: