Pagina's

zaterdag 5 juni 2021

Zomer

Goedemorgen allemaal,

Wat leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op het blog. Langzaam aan gaan we richting de zomer en hoe leuk is het dan om lekker zomerse kaartjes te maken. Familie muis heeft een huisje aan het strand en daar zijn ze heerlijk vakantie aan het vieren.

De basis van mijn kaart is het strandhuisje van Dutch Doobadoo (470.713.719). Een heel erg leuke mal voor zomerse kaartjes maar natuurlijk ook voor al je Maritieme kaartjes. Het strandhuisje heb ik wel nog op een basiskaart geplakt zodat ik onderin nog plek had voor een tafereeltje. Het designpapier dat ik heb gebruikt is Zonnestralen van Bella Lulu (3004/0006). Dit hebben jullie vast allemaal thuis want deze zomerse set was heel snel uitverkocht.


470.713.719 Card Art Strandhuis

 De muisjes van Marianne Design COL1437 zijn heerlijk vakantie aan het vieren aan zee en ze hebben heerlijk weer zoals jullie zien. Ze lopen lekker rond in zwemkleding zodat ze af en toe een duik kunnen nemen. De leuke bikini en zwembroek komen uit de Collectables set Beach outfits van Marianne Design (COL1483). In deze set zit behalve de zwemkleding ook de handdoek die ik op mijn kaart heb gebruikt en nog heel veel meer leuks.

Er is nog één leuke uitbreidingsset bij de muisjes en dat is de collectables set Eline's Beach fun (COL1484). Uit deze set heb ik onder andere de parasol, het emmertje met schepje, de bal, het drankje en het ijsje gebruikt. 


COL1483 Collectables Beach Outfits


Deze set is zo leuk omdat je het weer perfect met elkaar kunt combineren en weer helemaal kunt maken in je eigen kleuren. 

Er is ook een stickervel PL4506 verkrijgbaar met allemaal leuke zomerse teksten. Onmisbaar voor op je zomerse kaartjes. 


COL1484 Collectables Eline's Beach Fun


Een aantal teksten uit het stickervel heb ik gebruikt op de kaart. De stempel ''Zomer'' komt uit de stempelset Zomertijd van Marianne Design MM1638.

 

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

 
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)  
 
 MM1638 Art Stamps zomertijd
PL4506 Project NL - stickers - zon, zee, strand
 
COL1484 Collectables Eline's Beach Fun
 
 COL1483 Collectables Beach Outfits
 COL1437 Marianne Collectables Muizen


 
470.713.719 Card Art Strandhuis

1 opmerking: