Pagina's

woensdag 30 juni 2021

Lang leve lieve Jij

Hoi lieve allemaal,

Vandaag wil ik jullie een creatie laten zien, die als kado-verpakking om bijvoorbeeld een giftcard of bankbiljetten kan worden gedaan.



 Dit is toch veel leuker om te geven en helemaal om te krijgen dan alleen een envelopje of gewone kaart?!




De basis is een zwarte dubbele kaart met een rug van 1,5 cm en hierop maakte ik 2 matlaagjes van designpapier. Het designpapier dat ik heb gebruikt, komt uit een waanzinnig mooie set van Noor! Design, "Sweet Romance".  


Op de bovenste matlaag verwerkte ik een heel erg gaaf maskstencil van Dutch Doobadoo met zwarte structuurpasta. Verder verwerkte ik aan rechterkant een mooie roze met zwarte bloementoef met takjes. Aan de rechterkant een gestempelde banner met stukje zwart hempcord eronder.


Ik heb de kaart eens aan de onderkant met een organzalint laten sluiten in plaats van aan de beetje standaard rechterkant.


Aan de binnenkant heb ik aan de bovenzijde net zoals op de voorkant van de creatie een toffe mandela verwerkt, alleen nu niet met structuurpasta, maar met een supermooie stans van Studio Light uit zwart cardstock gestanst.



Daaronder heb ik het onwijs toffe envelopje van Studio Light weer eens gebruikt, 
met wat zwarte takjes er onderuit komend. In dit envelopje kun je heel erg leuk een giftcard of bankbiljetten verwerken, die je kado wilt geven. Aan de rechterkant verwerkte ik het supergave hart uit de scr@p-collectie van Noor! Design, wat ik ook in het zwart uitstanste.


Aan de onderkant van de creatie verwerkte ik een doosje voor Merci-chocolaatjes die ik maakte met een stencil van Dutch Doobadoo.



Naast dit doosje verwerkte ik een onwijs toffe stempel van Carlijn Design met de tekst "Gefeliciteerd". 




Ik hoop dat ik jullie weer wat heb kunnen inspireren. 

Veel liefs


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: