Pagina's

dinsdag 1 juni 2021

Love is

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een layout zien die ik gemaakt heb van mijn twee kleinkinderen. Het zijn echte meiden die het leuk vinden elkaar op te maken. 


Ik heb lekker gescheurd met papier en allerlei  motiefjes door elkaar gebruikt. Achterop staat de Dutch Doobadoo Slimline Mask Circles. Het label is van Elizabeth Crafts Design Reminiscence the book 2.


De stempels die ik gebruikt heb zijn van Masterpiece Design. Ook heb ik de onderkant van een spray gebruikt als stempel. Make things happen is ook van Masterpiece design.


De leuke tekst is ook van Masterpiece, soms met embossingpoeder gebruikt van het merk IZInk. De blaadjes zijn Elizabeth Crafts design van fluweelkarton.
Zo dit was mijn blogpost weer voor vandaag en tot een volgende keer!
 



 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6001 Masterpiece Die-cuts Grungy Text1009 Masterpiece Stempel Eastern Jewels
3002 Masterpiece Stempel Flowers10204 Aladine Embossing Gold Extra Fine
PB02 Reminiscence The Book 2  A4

1 opmerking: