Pagina's

zaterdag 11 april 2020

Friendship


Hallo Allemaal,

In deze tijd is het extra leuk om kaartjes te sturen. De leuke friendship teksten zjn heel geschikt om zomaar tussendoor te versturen.


Ik heb hem in 2 kleuren gemaakt met één van de geweldig leuke nieuwe mixed media masks van Dutch Doobadoo.



 De techniek die ik heb gebruikt heb, heb ik uitgewerkt in een online workshop in de Noor & Zo All Inclusive groep. Hou deze in de gaten, deze zal binnenkort te zien zijn.


Verder heb ik heel veel van de leuke friendship stempels gebruikt.



De stempel is al wat ouder maar in deze tijd wel extra mooi en hij is nog gewoon in de webshop te koop.


Verder nog de scriptstempel uitbundig gebruikt.


Dit is mijn voorbeeld voor deze week 
bedankt voor het bezoek en graag tot ziens.

groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.715.619 Mask Art Floral Mandala All Inclusive Abonnement  6410/0041 Stempelset Friendship 6410/0468 Stempels  Script



1 opmerking:

  1. Prachtig Corry en deze stempel heb ik ook en is zeer toepasselijk in deze tijd! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen