Pagina's

zaterdag 11 april 2020

voorjaar

Welkom op ons blog,

 Als eerste neem ik jullie mee naar een sneakpeek met als basis florence cardstock smooth kleur 84.

                                                
De basis is dutch doobadoo mal 470.713.768. Hij is zo gaaf!



De zijkanten heb ik een keer extra getekend met een 1 cm extra aan de lange kant. Deze gerild en vastgeplakt op het middelste deel. Als design papier heb ik het nieuwe country garden en de label vellen gebruikt.


Uit het knipvel waar deze post over gaat een plaatje gekozen wat bij het design papier past en uitgestanst zodat het precies in de vierkante stans Esmee 6002/1466 past. Deze verhoogd
opgeplakt in het midden van de Dutch Doobado mal.




voor dat het designpapier op de extra flap geplakt werd heb ik uit een restje cardstok 2 maal de rand stans Esmee 6002/1383 deze onder het design papier geplakt.


Uit het label vel plaatjes en labels geknipt de volkswagen bus door midden geknipt en sluitend geplakt. In de voorkant van de extra flap heb ik eerst gaatjes geprikt en knoopjes ligt vastgezet zodat een touwtje als sluiting omheen kan daarna de andere kant van de flap voorzien van design papier.


Met veel plezier deel ik deze werkwijze met jullie zijn er nog vragen stel ze gerust.

Lieve groet,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten