Pagina's

zondag 14 maart 2021

Faith

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer wat laten zien en ik heb gekozen voor een Slimlinekaartje. 


Het begint bij een rechthoek van Aquarelle papier. Dat heb ik mat Distress Oxide spray elke keer bespoten op een Mask van Dutch Doobadoo net zolang ik het gewenste resultaat heb bereikt. Er zitten heel wat lagen op. Ook heb ik Dutch Doobadoo  structuurpasta gebruikt in meerdere lagen.

Hierna gaan we het kaartje aankleden:

De Star Border hoeft niet persé aan een rand, dwars op de kaart is ie ook heel gaaf.


6002/1494


Het Stuctape gebruikt in wit:


6002/1564

De Notebook Circles 


6002/1515


MixDUp cutting stencil:


6002/1233

Alles past dan zo leuk bij elkaar.  Zo dat was het weer voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit Mixed Media kaartje.

Tot een volgende keer!









1 opmerking: