Pagina's

woensdag 17 maart 2021

Lentekriebels

 Hoi lieve allemaal,



Ook deze maand is er natuurlijk weer een challenge in de Noor & Zo challenge groep op Facebook. De creatie van deze blog maakte ik ter inspiratie voor deze challenge.

De sketch van de maand maart is:



De basis van de kaart heb ik uitgestanst met een onwijs gave, maar een al wat oudere mal, van Studio Light. Ik vind het eigenlijk gewoon op een soort van mega-grote postzegel lijken. 


De basis stanste ik uit wit cardstock en het designpapier dat ik voor de gehele creatie heb gebruikt, komt uit een schitterende, maar helaas niet meer verkrijgbare, set van Noor! Design, "Country Garden".  



Op de basis verwerkte ik 2 matlagen van designpapier. In het midden op de kaart moet er volgens de sketch een groot rechthoek. Deze heb ik uit wit  uit cardstock met een matlaag van designpapier gehaald.


Daarna moet er volgens de sketch iets van een cirkel met schulprand verwerkt worden en deze heb ik gemaakt met een blauwe mal van Noor! Design. Ik stanste deze blauwe mal 2x uit verschillend designpapier uit, zodat de rand en de binnenkant van de cirkel verschillen van design.




Een horizontale grote banner met daarop een strikje is het laatste verplichte onderdeel van de sketch, op de knipplaatjes na. De banner maakte ik van designpapier en de strik die ik daarop verwerkte, komt van een al heel oude mal van Marianne Design, maar deze blijft nog steeds schitterend en voor zoveel doeleinden te gebruiken!



Als laatste verwerkte ik de knipplaatjes uit het verplichte, supertoffe knipvel "Baby Animals" van Bella Lulu. Ook verwerkte ik van dit knipvel 2 teksten op de creatie. Een paar kleine bloemetjes en vlindertjes uit een knipvel, wat bij in een  labelvellenset van Noor! Design zit, maakten de creatie af.





Ik hoop dat ik jullie weer wat heb kunnen inspireren met deze creatie. 

Lieve groetjes
Gerlinde


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: