Pagina's

zaterdag 6 maart 2021

Little Bunny

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie een heel leuk Picknick mandje laten zien. Ik wilde nog een leuk Paascadeautje maken en toen kwam ik op dit idee. Heel leuk om te geven met chocolade eitjes erin maar ook leuk om te geven aan de kinderen die dan met hun picknick mandje op zoek kunnen naar de eitjes die de Paashaas heeft verstopt.



De basis van het picknick mandje heb ik gemaakt uit het Florence Cardstock Smooth Blackberry. 


6011/0600 Paper bloc Love Story

Het mooie Designpapier Love Story (6011/0600) van Noor Design past hier perfect bij.




Aan de onderkant van het mandje heb ik een grasrandje gemaakt met een oudere grasrand mal van Noor! Design. Ik heb hiervoor geen groen cardstock gebruikt maar een beige kleur die in de papierset Love Story zit zodat alles mooi bij elkaar past.




De leuke Bunny's komen uit het Bella Lulu knipvel Little Bunny (3000/0082). Ik heb verschillende lieve konijntjes uitgeknipt en op het picknick mandje verwerkt. 


3000/0082 Bella Lulu Knipvel Little Bunny


Ook alle teksten komen uit dit knipvel en die heb ik met de nesting Dies van Bella Lulu (3002/0003) uitgestanst en vastgemaakt met een stukje Hemp Cord.





Het picknick mandje kan natuurlijk ook open, het middenstuk zit vast met twee splitpennen maar de twee deksels aan beide kanten kunnen gewoon open.




Ik heb het mandje opgevuld met Sisalgras en hier lekkere eitjes ingestopt. Bovenop het mandje heb ik nog wat bloemetjes geplakt met een beetje Tilandsia eronder.


Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden. Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

 



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


3000/0082 Bella Lulu Knipvel Little Bunny

6011/0600 Paper bloc Love Story



2926-025 Florence Cardstock smooth Blackberry


3908-007 Hemp cord assortiment 4x10m purple/pink


3 opmerkingen: