Pagina's

dinsdag 23 maart 2021

Nieuwe Woning


 Hoi lieve allemaal,


Vandaag wil ik jullie een gezellig tasje laten zien, die ik onlangs maakte voor kennissen die de sleutel van hun nieuwe woning hadden gekregen.



Het tasje maakte ik met behulp van een Dutch Doobadoo-stencil en haalde ik uit wit cardstock. Het designpapier dat ik heb gebruikt is afkomstig van Noor! Design, "Vintage Theaparty".


Deze set heeft prachtige mooie oud-blauwige en rozige tinten en schitterende designs. Ook is er een perfect matchend labelvellenset bij dit designpapier verkrijgbaar, waarin heel veel leuke labels, banners, bingokaartjes, postcards en knipplaatjes zitten.



Op de voor- en achterkant verwerkte ik 2 matlagen designpapier en daarop schattige knipplaatjes uit een erg tof Bella Lulu-knipvel "Verhuisd'.



Van achter de knipplaatjes heb ik kleine stukjes stuc-tape laten komen, die ik met de waanzinnig gave stansmal van Noor! Design uitstanste. Verder verwerkte ik op de voorkant nog een tekst uit het Bella Lulu-knipvel.



Aan de zijkanten van het tasje verwerkte ik aan beide kanten een mooie tak met bladeren, met daarop een button, die afkomstig is uit het bij het designpapier behorende labelvellenset.


Aan het handvat van het tasje verwerkte ik een bingokaart met een leuke sterbutton aan een stukje organza-lint.


Voor binnenin het tasje maakte ik een postcard (eveneens uit het labelvellenset afkomstig) en hier maakte ik een dubbel kaartje van, waarop ik voldoende ruimte had om iets persoonlijks voor de ontvangers neer te schrijven. Verder heb ik er nog een kadobon en klein kadootje (staan niet op de foto) op gestopt.


Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie.

Lieve groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: