Pagina's

maandag 3 mei 2021

Summer

Hoi lieve allemaal,

Vandaag wil ik jullie een heerlijk zomerse creatie laten zien. Oh wat kan ik uit kijken naar de zomer!
De basis komt van een mal van Carlijn Design en deze haalde ik uit designpapier. Ook de matlagen komen uit ditzelfde designpapier.


Het designpapier wat ik gebruikt heb, komt van Noor! Design, "To the beach". In deze papier set zitten prachtige zomerse kleurtjes en printjes, wauw echt supertof!



Aan de rechterkant verwerkte ik een schudgedeelte van cirkelstansen van Crealies met op de achtergrond een plaatje uit mijn eigen voorraad. Ik heb zo onwijs veel plaatjes, dus heb me voorgenomen om deze bak eens vaker te gaan pakken. 


Van onder dit schudvenster liet ik het gave stuctape komen, wat ik in zwart uitstanste voor een mooi afstekend effect. Verder verwerkte ik de teenslippertjes van Marianne Design en ik maakte een roset van designpapier en daarop een cirkel met een gave stempel van Bella Lulu.



Aan de linkerkant van de creatie staat aan de onderkant al de gave print "Summer" op het designpapier, dus zou het zonde zijn om hier wat overheen te verwerken. Aan de bovenkant verwerkte ik alleen nog een toffe zonnebril van Marianne Design.




Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie.

Veel liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking:

  1. Oh mijn God, zo schattig en leuk. De kleine versieringen voor mee te schudden zijn zo een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen