Pagina's

zondag 23 mei 2021

Mama


Mama's, je hoeft ze natuurlijk niet alleen met moederdag een lief kaartje te sturen. Ik heb een slimline kaartje gemaakt met de mallen van Carlijn Design. Ik heb als basis off white cardstock gekozen. 


Als designpapier heb ik van Craft Consortium de grote blok van 12 x 12 inch gekozen van "Cottage Garden". 


Naast het gave alfabet van Carlijn Design is het boeketje bloemen de andere eye catcher op het kaartje. Het is de nieuwe gave mal van Carlijn Design "Boeketje bloemen". Die is zo leuk! Als je met de 3d kit van Collal werkt kun je mooi met diepte werken. Gewoon een dot kit in het papier van de bloemen en vervolgens van bovenin de bloemen er in steken. Af en toe nog een extra dotje.
 

De bloemen en de bloemblaadjes heb ik ook gebruikt achter het woord "mama". Ik heb met een bolpen extra diepte in het blaadje aangebracht. 


Ik moet bekennen dat ik zelfs het omslag karton van Craft Consortium altijd helemaal gebruik. Hier heb ik dan ook het plaatje uit geknipt. 


Ten slotte heb ik nog pearl drops aangebracht met de Dutch Doobadoo Pearl pens. Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren. Veel craft-fun!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

      

3 opmerkingen: