Pagina's

zaterdag 8 mei 2021

Hart onder de riem met Lentekriebels

Soms wil je iemand sterkte wensen met een kaartje. Ik vind het lentekriebels papier hier ideaal voor. Mooie vrolijke kleurtjes waarmee je een subtiel kaartje kunt maken. 
Ik heb voor dit kaartje de online workshop " Floating Fun Foldkaart" gebruikt. Je shopt deze workshop HIER.

Ik heb de tekstsnijmal "sterkte" van Carlijn Design gebruikt. Deze heb ik op dezelfde manier gemat als de kaart. Zo komt alles mooi terug.  
Ik had nog een mooie blauwe mal van Noor!Design van Joy!Crafts in mijn collectie, die past hier  prachtig bij. Helaas is hij uitverkocht bij Noor&Zo. Maar er zijn zoveel mallen die je hiervoor kunt gebruiken. 
Ik hou altijd van de combinatie kraft Cardstock en het lentekriebels design-spier. Ik heb hier al super veel combinaties mee gemaakt. Bij deze creatie heb ik ook of-white cardstock toegevoegd om een extra matlaagje te creĆ«ren. 
Ik heb een extra pocket toegevoegd waar precies de tekstlabeltjes van het lentekriebels papier in past. 
Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren om ook aan de slag te gaan met het mooie lentekriebels papier van Bella Lulu.
Tot snel!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
 

Cardstock off White 

Cardstock kraft








Geen opmerkingen:

Een reactie posten