Pagina's

zaterdag 15 mei 2021

Gefelicitaart

Goedemorgen lieve bloglezers,

Vandaag een feestelijke kaart op het blog want mijn buurman is maar liefst 97 jaar geworden. Dat verdient natuurlijk een verjaardagskaart. Omdat ik zo dol ben op de lieve muisjes heb ik dit kaartje voor hem gemaakt.

Als basis heb ik een frame kaart gemaakt. De rondingen heb ik uit gestanst met de Nesting Dies (3002/0003) van Bella Lulu. Het vrolijke designpapier is Rainbow van Marianne Design (PK9175). In dit papierblok zitten allemaal heel felle en zoete kleurtjes.

PK9175 Paperpack - Pretty Papers Rainbow

De muisjes van Marianne Design (COL1437) hebben een taartje gebakken voor de jarige en zijn die nu aan het versieren. De cupcake op de kaart komt uit de Collectables set Cupcakes (COL1481) van Marianne Design. Met deze set kun je heel veel verschillende taartjes maken omdat er heel veel versieringen bij zitten voor op de Cupcakes.

  

 Het keukengerei dat de muisjes gebruiken komt uit de Collectables set kitchen accessoires (COL1481) van Marianne Design. Deze set is echt weer een hele leuke uitbreiding bij de muisjes. Ik heb meerder mallen gebruikt uit de set zoals de koksmutsen, de weegschaal, de pot jam en de slagroomspuit.

COL1493 Collectables Eline's Kitchen accessories

  

 De teksten op de kaart komen uit de clear stamp set Banners van Noor!design (6410/0526). Met een molotow marker heb ik nog een paar spetters op de kaart gemaakt.


 

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 

 COL1493 Collectables Eline's Kitchen accessories

 COL1481 Collectables Cupcakes

COL1437 Marianne Design Collectables Eline's mice family 

 127HS Molotow Marker 1,5mm ZWART

PK9175 Paperpack - Pretty Papers Rainbow

1 opmerking: