Pagina's

dinsdag 11 mei 2021

Lekker Smullen

Goedemorgen lieve bloglezers,

Leuk dat jullie weer langskomen op het blog van Noor & Zo. Vandaag heb ik een kookboek  gemaakt met de leuke materialen van Marianne Design.

 
De basis voor het kookboek is de Dutch Doobadoo shape art mal Book (470.713.112). Ik heb meerdere lagen gemaakt met verschillend papier zodat het net is of je door het boek kunt bladeren. De verschillende lagen heb ik vastgezet met foamtape zodat je wat diepte krijgt. Het designpapier komt uit het papierblok Rainbow van Marianne Design (PK9175). Ik heb voor het kookboek nog een standaard gemaakt waar het boek in ligt, wel zo handig als het kookboek rechtop staat als je aan het koken bent.


De leuke muisjes van Marianne Design (COL1437) mogen natuurlijk niet ontbreken en zoals jullie zien zijn ze druk bezig met de voorbereidingen voor het diner. 


Vorige maand zijn allemaal leuke keukenmaterialen uitgekomen van Marianne Design dus die heb ik natuurlijk gebruikt op de kaart. De groenten komt uit de Creatables set Vegetables (LR0706) en de grote pan komt uit de Creatables Cooking pots (LR0705).

 LR0706 Creatables Vegetables
 
Het leuke kookgerei komt uit de set Eline's Kitchen Accesoires (COL1493). Weer een geweldige uitbreiding voor de muisjes, maar je kunt ze ook bij andere collectables gebruiken natuurlijk. Het leuke van de extra lagen in het kookboek is dat je er van alles tussen kunt steken.

  
 
De teksten komen uit de stempelset Menu, ook van Marianne Design (CS1015). In het midden van het kookboek heb ik de ingrediënten afgedrukt van het lievelingsgerecht van de jarige, dat vond ik wel een leuk idee. 

COL1493 Collectables Eline's Kitchen accessories

De bereidingswijze paste er niet meer op maar de muisjes weten wel hoe ze Limburgse gehaktballen moeten maken.

Ik ga de jarige blij maken met het kookboek, ik hoop dat ik jullie ook weer op een leuk idee heb gebracht. Een hele fijne dag gewenst en tot de volgende keer.

Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)   

 PK9175 Paperpack - Pretty Papers Rainbow


470.713.112 Dutch Doobadoo Shape Art Book 

 

COL1493 Collectables Eline's Kitchen accessories 

 COL1437 Marianne Design Collectables Eline's mice family

 LR0705 Creatables Cooking pots 

 CS1015 Marianne Design clear stamps menu

LR0706 Creatables Vegetables


2 opmerkingen:

  1. Zo mooi en leuk. Een mens zou al zijn favoriete recepten echt zo moeten versieren in een boek. Prachtig gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen