Pagina's

zaterdag 5 december 2015

Extern Geheugen


Voor vandaag heb ik een notieblokje van de Hema helemaal opgepimpt.

Eerst heb ik met modeling paste en het honingraatstencil van Dutch Doobadoo de achtergrond bewerkt en de mooie honingraat structuur aangebracht. Laten drogen en toen alle houten letters en accessoires van CraftEmotions opgeplakt. 

870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml     470.715.001 Mask Art A5 Chicken Wire

Ook heb ik metalen bloemen en embellishments gebruikt. De titel "Extern Geheugen" had mijn vriendin Marianne Swijnenburg ooit eens gebruikt voor 1 van haar notitieboekjes. Ik vond hem leuk bedacht!


Voor de bloementoef heb ik de blaadjes stans van Noor Design uitgestanst. Als alles opgeplakt is heb ik het helemaal ingesmeerd met zwarte gesso. Toen dat droog was heb ik het kleur gegeven met pan pastel. 

CF-PP29305 PanPastel Metallic Bronze         CF-S61030 Soft Art Sponge Angle Round

Hier heb ik de metallic kleuren zilver en brons gebruikt. Zo mooi effect geven die metallic kleuren. 
Daarna afsprayen met fixatie spray zodat het niet meer afgeeft.
  

 Erg leuke manier om boekjes op te pimpen.

6002/0332 Garden Blad 2

Dit was mijn project weer voor vandaag. Ik hoop dat je het leuk vindt en alvast bedankt voor je aandacht!
Lieve groetjes 

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen:

  1. Wauww wat prachtig zeg. Een echt schilderij met een prachtige techniek !!
    Fijne pakjesavond !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve reacie!! Mixed media wordt steeds meer mijn ding. Erg leuk om te maken. Jij ook een fijne pakjesavond Wilma!!

      Verwijderen