Pagina's

vrijdag 11 december 2015

Home for Christmas

Voor mijn project van deze week heb ik de mal van het huis van Dutch Doobadoo tevoorschijn gehaald. Ik had hem nog niet eerder gemaakt maar hij is erg leuk om te doen. 



Je kunt hem in heel veel verschillende thema's maken of leuke kersthuisjes voor onder de kerstboom. Maar ook als kaart leuk om te versturen aan iemand die verhuist is.

6002/2046 Joy! Stansmal Randen Winter

Eerst de mal overgetrokken op wit cardstock en daarna nog een keer met designpapier. Met de kleine stencils van Joycraft heb ik de muurtjes structuur op het huisje aangebracht.


 Met het houtblok van Joycraft heb ik de deur en het dak beplakt. Achter het dak is het mooie ijskristal van Noor Design bewerkt met de Wink of Stella brush. 

470.713.510 Card Art Home 2delig

Ook de ijspegels van de raam stans heb ik bewerkt met de Wink of Stella brush.


De sneeuwvlokjes, het woord winter, het hekjes en de rolroosjes zijn allemaal uitgestanst. Bij het woord Winter is wat "sneeuw" aangebracht met de foamball clay. 


Erg leuk spul om als sneeuw te gebruiken. Ook op de vensterbank heb ik het aangebracht.


Kijk eens hoe leuk je de tekst Winter kunt gebruiken door deze neer te zetten op de grond met wat foamclay.


 De vogeltjes heb ik uit designpapier van Home for Christmas van CraftEmotions geknipt. Ook de kerstbomen stansen komen uit die serie.


Een leuk winterhuis om onder de kerstboom te zetten. Nep lichtje erbij en de sfeer is er.

6011/0702 Paper bloc - Vintage Wood 30,5 x 30,5 cm

Dit was mijn creatie voor vandaag. Ik wens jullie een fijn weekend!
 Lieve groetjes

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: