Pagina's

maandag 21 december 2015

Hello


Hallo Lezers,

De mooie schudbol van Dutch Doobadoo is voor de kerst veel gebruikt, maar hij is ook heel leuk en schattig voor veel andere gelegenheden. Vandaag heb ik er een vrolijk disney plaatje van Minnie  in gebruikt, zoals je kan zien ook erg leuk


Als basis heb ik de Card Art 470.713.591 Sneeuwbol  gebruikt. Paars cardstock en mika. Minnie is een plaatje van internet wat ik ingekleurd heb met pan pastel


Achter het mika glas is Minnie uitbundig en dat zie je door een keer te schudden met je kaart. Ik gebruik 3D kit om mijn kaart te verhogen zodat je schudmateriaal er niet tussenuit valt bij het schudden


Nog even een close up van het schudmateriaal ,je kan daar kleine kraaltjes, pailletjes, suiker etc voor gebruiken.


Voor de bloementoef heb ik diverse Noortjes gebruikt. Zoals de rolroosjes 6002/0384 Roll up Roses 1 en 6002/0385 Roll up Roses 2. De oranje bloem is gemaakt van een stans van joy craft, dit doe je door het papier nat te maken na het stansen en er wat kreukels in te draaien, laten drogen en in elkaar zetten. 6002/0068 bloemen nr. 4.

6002/0384 Floral Flourishes Roll up Roses 1         6002/0385 Floral Flourishes Roll up Roses 2

Nog wat groen 6003/0035 Vintage Flourishes Bladeren, 6003/0046 Vintage Flourishes Blad 1
eronder en je bloementoef is klaar  en het leuke vindt ik dat het helemaal zelf gemaakt is. Nog een rode strik en mijn kaartje voor vandaag is klaar.


Ik wens jullie weer een fijne knutselweek.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



3 opmerkingen: