Pagina's

donderdag 24 december 2015

For my little Boy


Hallo allemaal ,

Morgen is het zover, eindelijk kerstmis.  Hier zijn de boodschappen en kado,s in huis dus kom maar op. Afgelopen week kwam mijn jongste zoon Dante ineens naar me toe (de kerstkaartjes rage op school was vol aan de gang). Mama ik heb nog helemaal geen kerstkaartje van jou gekregen. Dus ik moest echt nog even aan de slag. Maar wat maak je voor een jongetje van 7 ?


Ik ben gaan zoeken op het internet naar een plaatje van zijn 2 grote helden van de good dinosaur. Natuurtlijk geen kerst plaatje te vinden. Maar bedacht me opeens ik zet ze een kerstmutsje op gestanst met de Noor stansjes.


 De basis van mijn kaart is gemaakt van kraft, dit is zo mooi stevig papier. Ik heb er diverse laagjes design papier opgeplakt uit het blok feliz navidad. Wat ribbel karton en daarop mijn plaatje.

  De boomstronk en het hekje uit de one of a kind spring set heb ik met distress inkt bewerkt en wat sneeuw opgesmeerd.

  Een Noor kerstboompje mocht natuurlijk niet ontbreken.

Ik wens jullie allemaal hele fijne dagen en geniet van gezin en familie ....

Tot snel,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking:

  1. Wat een lieverdje, prachtig hoor!!
    Voor het hele Noor team wil ik iedereen een hele warme en knusse kerst toewensen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen