Pagina's

dinsdag 8 december 2015

Sweet Winter

Een winters kaartje deze keer op het blog. Ik ben helemaal weg van het gave Noor! Design papierblok 6011/0073 dus ben ik daar leker mee aan de slag gegaan.


Ik heb er deze keer voor gekozen om een Shape Art vorm 470.713.111 te gebruiken en heb er weer eens easelkaart van gemaakt. 

470.713.111 Shape Art Frames Vierkant ornament

Als je op mijn blog www.jolaras.blogspot.com aan de rechter kant bij de tag tutorial kijkt kom je verschillende tutorials tegen hoe je nu eigenlijk een easel maakt.


Ik heb er natuurlijk diverse Noortjes bij gebruikt. Die ik op diverse foto's nog even aan je laat zien. Het plaatje is van The Hobby House.

  6002/2056 Noor! Design Happy Holidays Kerstbomen

Hier zie je de leuke boompjes 6002/2056. Deze heb ik een sneeuwrand gegeven met de Parelpen van Dutch Doobadoo in de kleur wit. Deze parelpennen komen in december nieuw uit bij Dutch Doobadoo. Daar vind je al een Pre order van in onze webshop.


Ook de gave stans No end Borders van Noor! heb ik er bij gebruikt. Deze heb ik onderaan als steuntje gebruikt zodat de staande kaart daar op kan leunen en blijft staan.

6002/0479 Noor! Design No end Borders

Hier zie je ook nog de schattige Vintage Flourich sneeuwvlokken 6003/0051. Deze heb ik op elkaar geplakt met foamblokjes zodat het een beetje 3d effect krijgt.


Aan de linker kant zie je een tag van Noor! uit de happy Holidays serie.


Dat was het voor deze keer. Ik wens jullie een hele fijne dag!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)





1 opmerking:

  1. Wauwww in een woord schitterend. Een prachtig lief Wee-tje en een hele mooie vorm !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen