Pagina's

zondag 6 december 2015

Winter Wonderland

Vandaag laat ik jullie een winterse swingcard zien. Ik heb eerst Kraftpapier gebruikt daarna wit cardstock en daarbovenop nog designpapier. 



In de hoeken heb ik de prachtige background stempel gebruikt.


Ik heb hem gestempeld met versamark en daarna met embossingpoeder bestrooid en verhit. Dit geeft een mooi glimmend effect.


Ik ben gek op strikjes en Joy! heeft een ontzettend schattig strikje. Op de foto hierboven zie je hem.



Wat vinden jullie?


De klimop stans van Noor!design is ook leuk te gebruiken op een winterse kaart. hier heb ik de nerven bewerkt met Stickles en geeft dus een leuk glittereffect.


IJskristallen kun je heel goed combineren en op elkaar plakken. Ik doe dit met een foamblokje zodat je diepte in je kaart creรซer. 

Liefs,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).


2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kerstkaart met weer hele mooie kleuren en materialen Brenda. Ook het modelletje vind ik zo leuk !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen