Pagina's

maandag 7 december 2015

Have Fun


Hallo Lezers,

Hoe leuk is het om de Dutch Doobadoo mallen te combineren met het mooie papier van Noor design. dat wil ik jullie via deze kaart laten zien!


 Voor deze kaart hen ik de Dutch Doobadoo mal Swing Card Art Romance gecombineerd met het leuke vosje. Het is toch echt een schatje vinden jullie niet?

470.713.592 Card Art Fox

Voor de basis heb ik groen cardstock papier gebruikt  met daarna verschillende printjes uit het nieuwe blok Needles en Pins. Het zijn mooie diepe kleuren zoals je kunt zien.


Het neusje heb ik met een knoopje uit oma's knopendoos gedaan, vond ik wel leuk bij dat knopenpapier passen en de wiebel-oogjes als ogen maken het helemaal af. 

6011/0317 Paper bloc Needles & pins

Aan beide kanten van de swingcard heb ik de boompjes uit de kerstserie Happy Holidays gebruikt. De wolkjes blijven ook zo leuk om op je kaarten te verwerken.

  

Naast het vosje twee postzegels geplakt  6002/0324 die zijn zo multi functioneel die kan je bijna bij elke kaart gebruiken. 


Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden en veel knutselplezier deze week.

groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



4 opmerkingen: