Pagina's

zaterdag 19 december 2015

Ik ben jarig....

Hallo allemaal,

Spelen met nieuwe spulletjes, I love it! Ik heb voor Dutch Doobadoo weer een nieuwe mal getekend die begin januari in de winkels zal liggen. Het is een stand up kaartmodel geworden dit keer. 

En zoals jullie van Dutch Doobadoo gewend zijn is het weer een mal die je op de achterzijde van je cardstock kunt leggen, overtrekken met potlood en uitknippen maar. In de mal zitten ook nog matlijnen, die je gebruikt voor designpapier. De mal leg je dus weer op de achterzijde van je designpapier, teken de binnenvlakken over en knip ze uit. 


Ik heb de kaart bekleed met designpapier van Maja Design. De stempelafdrukjes zijn van Hanglar Stanglar, ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier.


Ik heb een tekst gestempeld uit de Noor! Design Let's Party stempelset en daar een Noor frame achter geplakt. Bij dit frame hoort ook nog een Noor! Design randstans, en zoals je ziet heb ik die boven langs de mal geplakt zodat je een mooi geheel krijgt.


En zien jullie mijn doodlewerk boven- en onder de tekst? Juf Nicole van Creative Lettering zal vast trots op me zijn! ;-) Het is leuk om te doen en het geeft net dat beetje extra. Ik doodle zelf met de Copic Multiliner in 0.3 mm dikte.


De kaart is verder aangekleed met natuurlijke materialen en gestanste klimopjes uit de Noor! Design collectie Autumn.

Dit was mijn eerste kaartje met de januari collectie van Dutch Doobadoo. Er gaat zeker en vast nog heel veel volgen, gaan we dit weekend lekker mee verder!

 
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:(door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

3 opmerkingen: